Glad påsk

Hejsan alla sötnosar!

Idag är det påskafton. Fått något påsk ägg? Det har jag fått, hehe. I det låg det chocklad ett nytt buss kort och en 500. Tack så mycket mamma och pappa :) Vet inte riktigt vad jag ska göra för pengarna men jag tror att det kommer att bli löshår den här gången :)
Vaknade vid 11 idag, då mamma ringade mig och sa att vi skulle hem till pappa och äta lunch med mamma och pappas kompisar. Usch, det suger. Har varit här i typ 2 timmar nu, tråkigt! Hoppas att det blir mat snart är gasnka hungrig. Solen är framme idag, hur varm som helst. Har legat och solat i en timme ungefär börjar bli lite brun :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Vill inte råka ut av samma sak som igår! Har inte hunnit berättat om det, men blev tagen av polisen för jag och några kompisar satt och drack cider. Så det var bara att gå hem igår kväll. Höhö!  Men ska gå ut till solen ett tag till nu, hör nog av mig senare! KYSS

/ Joanna


Glad påsk på er! :)



Älskling kom hem, jag saknar dig skit mycket! <3

Kommentarer
Postat av: utpetad =(

glaad påsk :) vet du om malin gillar mig (a) ?



seej att hon får smaka ett till halsband å smaka kuk om hon vill :p .

2009-04-11 @ 21:29:06
Postat av: joanna

Sv: Nej det gör hon inte! Fråga henne själv. Hur ska jag kunns veta? :s

2009-04-11 @ 22:42:51
URL: http://theopen.blogg.se/
Postat av: fabbe

ehm bara en sak,

de där e fan inte jag

o även om de vart de så hade jag fan vart så jävla deprimerad över att va så korkad o skriva de -.-

2009-04-18 @ 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0