hello

Hello!
Dagen har varit helt okej. Började med att jag vaknade kl 10 ungefär med Becka och Madde imitt rum :p det blev lite ändrade plander igår, så madde sov också ´hos mig! aa iallafall så gjorde vi oss iordning tog det lugnt, Vid 1 drog vi till Finkan fikade och träffade vännerna! Trevligt, satt där ett tag. Åkte upp till stallet med 5 bussen,Becka hängde med mig! Hehe, roligt! Vi red till Håbo eller hon, jag skulle träna! :) Det gick grymt bra, nog aldrig gått så bra! Riktigt roligt. ( stolt )
Imorgon är det Becka som gäller, ska sova hos henne. MYSIGT! Så kul att vi har blivit tajata nu :)
Men nu är det läggdag, Godnatt & Sovgott alla söta bloggläsare!
/ Joanna



Så glad att vi har blivit vänner igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0