idag

Hej alla sötnosar!
Hur är det? Med mig är det bara bra, lite trött bra! Har haft en hård vecka, hehe. Igår kväll han jag inte skirva något, men jag va iallafall med Marielle och Mikaela hela kvällen. Hehe, vi hade ganska roligt. Fast det blev en ganska tidig kväll igår. Idag har jga inte så stora planer, ska åka hem till pappa nu och fixa lite. Ska gör ´lite saker så jag får mera pengar, hehe! Jag älskar pengar, fast det göt väl typ alla! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska iaf träffa caroline. Hon behövde prata, om den där fittan, fatta inte hur hon kunde göra så mot dig! ... usch. Men ska göra mig iordnign och åka hem till pappa nu, hör av mig. puss-puss-puss

/ Joanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e fitta?:O

2009-04-10 @ 14:22:37
Postat av: joanna

Sv: Om vi snackar om Caroline så vet den personen om vem det är. Tänker inte nämna några nanm :s

2009-04-10 @ 19:52:09
URL: http://theopen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lilla gumman bestäm dej?

2009-04-17 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0