jadu

Hejsan!
Kom nyss hem från Becka min älskling! Har sovit där inatt därför jag inte hunnit skriva något. Förlåt! Igår kväll var det roligt, hehe. Det hände ganska mycket, jag och Becka hade roligt!
Idag har jag inte så stora planer, ska upp till stallet och rida sen vet jag inte vasd jag ska göra., Får väl hitta på något skoj, skulle nog iallafall träffa becka! :) Men ha det så bra så länge, hör kanske av mig senare idag! puss.puss



Du kommer alltid betyda mest för mig, kan du bara förstå det! Det känns som vi börjar gå skilda vägar, men det vill jag verkligen inte! Du är min bästavän, och det kan ingen ändra på. Jag skiter i hur många ny vänner jag får och du får men det ska fan aldrig få sära på våran vänskap. Vi har olika intressen olika vänner. Vi håller på med olika saker, Men man kan fortfarnade vara vänner. Det kanske blir lite sämre vänskap. Ska verkligen göra allt för att få ha dig kvar hos mig. Jag kan lita på dig upp till 100 % Du är en äkta vän och jag älskar dig mest Caroline Inell <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: HAHAHA nej de ee inte om mobilen :D

2009-04-09 @ 22:59:30
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0