Jag älskar dig

Chao!
Kom nyss hem, pappa hämtade mig i stallet! Vart och ridit med Mikaela och Madeleine! Trevligt, efter en tur så red jag på volten. Det gick grymt bra! Så roligt att det går bra nu innan tävligen, ser fram imot det!
Varit med Pojkvän hela dagen typ! Och Madde och Sina dårå.. Hehe! Vi 4 så gulligt. Hoppas att det kommer bli något mellan Sina och Madde det skulle vara najs, Vara med varnadra och så (a) Men man ska inte dröma för mycket! Imorgon är det stan med Madeleine och kanske Sina och Kian :) Roligt, jag och madde vet inte riktigt vad vi sla göra där inne, ska nog ta en fika tillsammans. Prata lite. Undra om det blir fint väder imorgon, får väl hoppas på det! Nu ska jag lägga mig framför TV ett tag.. Bara ta det lugnt. Hörs senare! puss.puss.puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0