fyy

Hejsan!
Förlåt mig för jag inte har hunnit skriva något idag, har inte haft tid med det. Har vart med emelie på jobbet hela dagen, vaknade runt 8 så gjorde vi oss iordning och så. Sen drog vi ner till finkan där emelie jobbar! Satt där och rorade med, Caroline tittade in en lite stund också. ' Var trevligt det! Drog upp till stallet runt 5, sen hämtade pappa mig! Åt middag med mami och papi.. Efter det blev det borgen! Kvällen började bra sen blev allt helt sajk.. Ska inte berätta vad som hände om någon läser den som inte ska läsa den -,.- Senare blev det trevligt, dom släckte ner allt.. Mysigt mysigt! Efter hända det inte så mycket.. Kom precis hem, jag med några killar hem, hehe! Snacka lite skit med dom. Hade tänkt och sova nu, imorgon är det tävling.. Ska bli roligt, jag hoppas att det går bra, annars jävlar. Ska försöka att sova nu, om jag kan. Har ganska mycket att tänka på nu. :( Orkar inte! puss&kram


Bror, du betyder allt för mig! Jag älskar dig så grymt mycket ♥


Hoppas att du talar sannigen, om du sårar mig! Jag lovar jag kommer död dig.. du vet vem du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0