inte du!


Hejsansvejsan! Hur är det?
Men mig är det bra, bara att jag är sjuk! Min försklyning går aldrig över.. Det är jätte jobbigt, har nästan ingen röst kvar -.-
Kom precis hem, har vart nere i centrum och handlat! Träffade caroline också! Träningen gick bra, bara att han var lite trött, men han ska få vila imorgon..Så blir det nog bra till helgen.

Imorgon är det skola som vanligt ( suck ).. Ska kanske åka in med caroline till stan imorgon, hon ska träffa in kusin.. Och jag kanske ska köpa löshår om jag har lust! Men jag vet inte än, man kan ha dom pengarna till något roligare! Får se vad jag ska göra. Har inte diktigt bestämt mig än. På kvällen ska jag vara med emelie hjärtat, det var grymt länge sen! Ska bli roligt. Vet inte om jag kommer kunna skriva något imorgon, kanske i skolan om jah har tur (?) För jag kommer nog inte åka hem. Just nu har jag ingenting för mig, har jätte tråkigt. Som jag alltid har.
Slänger in en inlägg om ett tag.. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0