irreterad

Förlåt för dåligt uppdatering, men jag tränade igår och kom rätt sent! Så sov jag hos pappa också, det blev inte så mycket data där. Men nu ska jag hem till mamma så det blir mer nu! :)
Skolan började bra idag, men hade nyss vatten rik. Är grymt irreterad. För min lärare så att jag beteer mig som en 3 åring, och då blev jag sur på henne! Så hon försökte prata med mig men jag ville inte prata med henne.. menmen! Hoppas att jag blir glad snart.

Träning idag också, ska åka till håbo idag! Träningen igår gick helt okej, han gick jätte bra. Fin som vanligt! Han har gått hårt nu i veckan, det är bra! Ska tävla på söndag, tar en lätt klass in för allsvenskan! Det blir 80 nu. Får väl hoppas att det går bra! :)
Sitter och försöker komma på en berättelse. Men det går inte så bra! hehe. Vi hörs senare, kyss.kyss.kyss ♥



Idag får det bli den här bilden! Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0